Tuotteen vaihto tai palautus

Tuotteen palautus tai vaihto

Tuotteen palautus tai vaihto

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info@borjeskotimaki.fi tai puhelimitse numeroon 02-4896500 (ma-pe 9-19 ja la 10-16)

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Voit vaihtaa palautettavan tuotteen kerran toiseen kokoon maksutta. Toisesta saman tilauksen tuotteen palautuksesta perimme normaalit toimituskulut (matkahuolto 5,90€, Posti 6,90€) 

  • Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. 
  • Tuotteen mahdollinen alkuperäinen pakkaus tulee suojata hyvin takaisin lähetettäessä niin että  pakkaukseen ei tule jälkiä (esimerkiksi teippausjäljiltä)
  • Sovituksessa likaantuneilla tai vahingottuneilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta
Kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme toimituksista, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta (toimipaikkapalautus) perimme erillisen maksun joka on 5,90€ Matkahuollon toimituksista ja 6,90€ Postin toimituksista.

HUOM! Säilytä kuljetusfirmalta saamasi kuitti palautuksesta. Jos palautus häviää matkalla, hyvitämme palautetun tuotteen arvon vain jos asiakkaalla on esittää lähetyskuitti palautuksesta.

Pyydämme palauttamaan Matkahuollolla saapuneet tuotteet Matkahuollon kautta asiakaspalautuksena:
Matkahuollon asiakaspalautuskoodi: 9501452
Börjes Tingsryd Kotimäki Finland Ay, Palmuntie 57, 20660 LITTOINEN 

Pyydämme palauttamaan Itellalla saapuneet tuotteet Itellan kautta asiakaspalautuksena:
Itellan asiakaspalautusten sopimusnumero: 602065
Börjes Tingsryd Kotimäki Finland Ay, Palmuntie 57, 20660 LITTOINEN

Sama palautusoikeus koskee virheellisiä tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. 

Pyydämme ilmoituksessanne  ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle.
Hyvitykset/ rahanpalautus 

Käsittelemme palautukset mahdollisimman pian, n.1-14vrk sisällä palautuksen vastaanottamisesta.
Palautukset ja hyvitykset asiakkaalle tehdään Klarnan Checkout järjestelmästä.

Jos maksutapana on Klarna lasku tai osamaksu, voi palautetun tuotteen vähentää omatoimisesti laskun loppusummasta ennen laskun maksamista. Jos olet jo maksanut palautetun tuotteen, Klarna hyvittää tuotteen hinnan palautuksen käsittelyn jälkeen sinulle takaisin. Täältä voit lukea lisätietoa : Mitä Klarna laskulle tapahtuu kun tuotteita on palautettu

Jos olet maksanut palautetun tuotteen pankistasi tai luottokortilla, Klarna hyvittää summan takaisin tilillesi/luottokortillesi sen jälkeen kun olemme käsitelleet palautuksen. Täältä saat vielä lisätietoa rahanpalautuksesta: Rahanpalautus Klarnalta


5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:  info@borjeskotimaki.fi tai soittamaan 02-4896500